JellyPages.com

Friday, May 17, 2013

Special Giveaway by Syazlia & Diana

Klik Banner ni nak joint

Assalamualaikum..Saya dah joint Giveaway harap menanglah..
Memandangkan kita boleh pilih max 2 hadiah, jadi saya nak pilih
hadiah 1 hadiah misteri by Cik Teha misteri tu dan 2 Keronsang Reben by Siti Zawiah
memandangkan perempuan tak boleh lepas dari aksesori dan brooch hehe..Sebab banner kat atas
itu pun dah ada simbol reben tu yang membuatkan saya tertarik nak joint.
SO kepada blogger jangan lupa joint..Saya dah ikut semua requirement dia..
Tarih tutup dia ialah 31 Mei 2013..

Korang boleh pilih hadiah apa korang nak max 2 jer.
Ni list nya:

- 5 Doodle by Miss Wawa
- 2 Header by CikJariManis
- 2 Tudung bawal by 4u Muslimah
- 2 mask muka by Anis
- 1 Novel by Anis
- 1 cursor by Zahirah *Design mengikut kehendak pemenang
- 2 long necklace by Memories
- 1 tudung ready made by Pemborong
- 1 Minuman BerryRich by Serbaneka
- 1 hadiah misteri by Cik Teha *Misteri gila tau!
- 1 MP3 by Hafizah
- 2 topup RM5 by Hafizah
- 5 tudung bawal tribal by De Bawal
- 2 topup RM10 by Mysara
-2 Keronsang Reben by Siti Zawiah
- 6 tomato, 6 appeltox, 6 shiseido by Anseneda

Hope terpilih ...



1 comment:

Dianaa said...

Terima kasih sudi join Special Giveaway by Syazlia & Diana.
FD dah update senarai peserta
http://www.fatindiana.com/2013/05/senarai-peserta-special-giveaway.html
Jemput blogwalking sementara nak tunggu pengumuman pemenang.

Oh ya, ada tambahan untuk like page tau. Nanti tengok semula entri
http://www.fatindiana.com/2013/05/special-giveaway-by-syazlia-diana_17.html

Semoga berjaya! ^^v