JellyPages.com

Monday, June 17, 2013

Plez Tolong Like

[Sticky Post] "MY BABY ON BOARD" Contest - scroll ke bawah untuk entri baru

http://sayepunyebelog.blogspot.com/2013/05/my-baby-on-board-contest.html

Hi Assalamualaikum....

Memandangkan next week dah start Final exam..So this is last contest i'll joined..
Lepas ni blog aku dah xupdate nak fokus utk final plak..
So aku join contest ni untuk buat kebajikan sikit..
Memandangkan aku ni anak sulung jadi aku xde anak sedara lah;
adik2 pun dah besar semua,
jadi aku ambik pic baby anak sedara kawan aku sebagai model..hehe
jgn marah..
insyallah if menang aku akan bagi voucher ini kat kawan aku
sebagai tanda friendship..Friendship cannot buy..
Friendship are hard to find, difficult to leave and impossible to forget..
Lose of u like i'll lose one part of my life..Thank coz to be my fwenz..





Ok ini picture yang perlu di like..
Baby Name: Nur Dhiya Arissa



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=180329535466793&set=a.163583133808100.1073741850.159575277542219&type=1&theater

Firstly tolong like page ini tau: https://www.facebook.com/babyonboardz
Then like pic ini  kat atas ini tau melalui facebook..
If dah like tlong comment kat facebook aku, post of comment kat blog aku atau melalui
chat shoutboox kat sebelah kanan sidebar blog..Saja nak kenal saper yang like ngn komen tu..
Last but not least: Thank 4 give cooperation..

That is prize if win..
Hadiah pertama : Voucher bernilai RM80 untuk shopping di Baby On Board.
Hadiah kedua :  Voucher bernilai RM50 untuk shopping di Baby On Board.
Hadiah ketiga : Voucher bernilai RM30 untuk shopping di Baby On Board. 

Optional : Boleh promosikan contest ini di blog masing-masing untuk tarik lebih banyak like. (^_^)

Tarikh tutup contest : 30 June 2013


No comments: