JellyPages.com

Monday, June 17, 2013

Sori ayah sebab tak belajar betul-betul, Sori tak dapat jadi anak yang baik dan Solehah..


Bonjour..Asslamualaikum..

Muka Sedih

Hari Bapa merupakan hari yang amat bermakna bagi seorang ayah. Ambillah sedikit masa untuk mengucapkan Selamat Hari Bapa kepada bapa anda. Di sini saya ingin mengucapkan Selamat kepada bapa saya Mohd Jazlan Bin Yussof..

Walaupun aku xclose sangat dengan ayah aku tapi aku sayang kat dia..Jahat2 dia pun tetap ayah aku..Ye bukan mudah untuk aku terima semua apa yang berlaku..Mungkin ada hikmahnya semua ini berlaku..Terima kasih sebab telah korbankan segalanya untuk kakak..Bagi apa yang kakak mintak..Tugas aku hanya pandai mintak duit jer tak pernah nak tnya khbar langsung..Aku 1 orang anak yang xbaik pun..Seorang yang materialistik xnampak pun pengorbanan orang tua..Ye lah sebab memang tu pun yang ayah aku ajar bagi kereta, gadget, duit tapi kasih sayang xde pun..Nmpak sangat keluarga aku xsama macam keluarga lain. Itulah realiti..Ingat dengan kebendaan boleh beli kasih sayang dan kebahagian ker.

Sampai bila-bila pun perasaan benci dan dendam tetap ada dalam diri aku..Raya tahun ini xdapat kumpul 1 family.Puasa pun sma..Benci nya jadi anak yang xdapat buat apa2 untuk pulihkan semuala hubungan ibu bapa aku..Maaf lah ayah sebab tak belajar betul-betul stress dah dengan semua yang berlaku..Sori tak dapat jadi anak yang solehah.Btw Happy father day..Takpe lah klau ayah dah xingat kakak ingat kat anak lain tapi kakak tetap ingat ayah huhu..


Doakan kakak semoga boleh jawab final exam nanti..Agaknya klau kakak cakap kakak nak khwin ayah bagi tak..haha..Sedangkan nak bincang benda lain pun susah usahkan nak cakap benda ni huhu..Klaulah seseorang thu keluarga aku macam ini adakah dia dapat terima aku dan semua ini hmm.Happy fathers day buat ayah2  diluar sana..Aku tahu ayah xdapat bagi agama dan bimbingan yang secukupnya kat aku tapi doakan lah aku agar mampu menjadi anak yang solehah yang boleh membawa ayah ke jannah...




Doakan kejayaaan anak anda semoga menjadi anak yang berjaya
suatu hari nanti..







No comments: